pondelok 13. januára 2014

Deň ôsmy: Das dvesto

 Ranná rutina, o pol siedmej vstávať, o siedmej raňajky, chytro chleby namazať aby miešačka prázdna nebola a nerušila ma v sústredení. O ôsmej na štarte, plný nádeje a už aj skúseností na čo si tu dať pozor i ako to tu vlastne vyzerá.
  A tak si vejeme ranné rameno, po preskoku za vodopády to trošku nedrží, chvalabohu že žialbohu že chvalabohu nefúka moc tuho. Dvaja týpci jemne ale aj mocne vyklesávajú a jeden na omeginke to zapichne komusi do záhrady a druhý, na mentore sa nakoniec vyhrabcuje. Černoškovia maličký vykrikujú, kývajú i pobehujú..."how are you?" sa ozýva z každej skaly, či dvora. Je to sranda, podebatiť s nimi, ale nestíhame nič než odpoveď "fine" a "have a nice day"
 Po otočke je to jazda až po štart a prebíjam sa za prvými troma, na konci útesu sa delí zrno od pliev, nadbiehame si ja, Cypo(A5)0, Leone(A4) a Eddie(IP6). Samozrejme na nich dosť strácam bo vejú jak keby ich všetci čerti naháňali. Ako sa tak zdvíham na plató s dedinkami, vidím akéhosi týpka na sigme viať ku mne, reku že ide do stupáku čo som začal krútiť, ale zdanie klame! Chlopík okopáva stromčoky, vedenia i černoškom hlavy... Smaží, smaží popri zemi ako keby nemal toho svahovania dosť. Ja si radšej i s ostatnými pritočím poriadnu výšku, keď sa tu nerieši žiadne Géčko, je to paráda!

 Človek si povie Afrika, horúčavy a púšte, sucho a tak podobne. Ale v Afrike, strednej a okolo rovníka trpieť mrazom, to sa len tak nevidí!!! Pravdaže v štyroch litroch a jedine na padáku ale aj tak... brrr!
Otočíme sa skoršie ako by sa dalo, no nevadí, vyletíme ešte kus do rovín a šup zaľandovať na gurke. Na štarte sa dozvedám že niekto pri vodopádoch zapikoval na záložke do lesa, neviem kto to bol ani či je v poriadku a nakoniec som rád že tu nepučím ako doma, až po zem a závetríčka a tak podobne lebo sa to ako vidím už niekoľký deň, nemusí vyplatiť. Ale mám dvestovku, škoda len že som tie ostatné čo Cypo uvalil, nezavalil i ja... nevadí bude ešte v Alpách raj!
TRACKLOG: http://www.xcontest.org/slovakia/prelety/detail:durifuk/13.1.2014/05:13

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára