pondelok 6. januára 2014

Deň prvý: Smelý Ďurko v Afrike


    Už od konca októbra je mi známo že pôjdem na zimu do leta :). Takže po všetkých vybavovaniach a zháňaní materiálu vejeme aj s bratkom 4.1 vlakom do Prahy, na to že sme si zajednali lôžko a stálo ma to pajsku, vyspal som sa už aj lepšie a zadarmo, no aspoň bola sranda, najmä keď prikvitli helmuti v lyžiarkach smradľavých a v záujme zachovania svojho života vyložia tieto kontamináty na chodbu. :D V Graďoši pakujeme každý po dve éra a cypo dokonca dve sedačky do jedného báglu, ktorého kombinovaná váha je 40kg. Na letisku sa dozvedáme že jedna batožina môže mať max. 32 kg, kvôli zaprdeným európskym normám, dokonca páni gentlemani anglický vedia podvihnúť iba 23kg... no mali by viacej halušiek jesť že by vládali aj poriadne, slovenskie batohy naložiť. Keď už sedím v tom vzdušnom korábe peklom samým pohaňaným, teším sa ako malé decko, brnkne do motoríkov a vejeme....cez tri vrstvy oblačnosti do 10 000m, takže zážitok z cesty =nula bodov. Všade biele sračky, ach aký som rád že vejem ja do leta. Pred Istanbulom vykukne pobrežie a lodky. Trošku počakáme a vejeme ďalším hovadom až do Nairobi. Tam stretáme bandu Itošov, jeden lepší ako druhý, pijeme s nimi miestny zlatý mok menom Tusker, z logom slona... no nejaký štramák nedajboh znalec nie som ale lepšie ako nič a horšie ako plznička. Odial valíme vnútroštátnym až do Eldoredu a ztade busíkmi až do hotela... všeho všudy 38hodín cesty.... Nespal som asi ani za máčny máčik. Rýchla sprcha, vyhádzať veci a poď ho lietať. Trošíčku to tu obzriem a keďže nemám ani vodu ani jedlo a ani koncetráciu... zaspávam, oči sa mi krížia, hlava bolí, idem teda pristáť a dospať. Krása je to tu neskutočná, tá zeleň, skál po milú jarmilu... a mraky, mraky krásne a pekelne vysoko s krásne ufrnknutou základňou... ach snívam. Toto tu píšem tak napochytro, keďže net nemáme a tu sú o dve hodiny viac... čas ísť drichmať a chystať sa na zajtraší deň.. na štarte o pol ôsmej....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára